söndag 1 september 2013

30+

Det här med egna födelsedagskalasar slutade jag med när jag var 18, typ. Men nu var det väl dags att ge igen för alla dessa år och storfira i stugan. Bara vädret hade vi inte riktigt på vår sida, men så blev det mysig trängsel på altan och vardagsrum! Tänk att vår stuga ändå rymmer uppåt 30 pers!

Det här kommer jag leva länge på! Tack alla som kom!

Handmade - prinsesstårta med handstöpta vinbärsblad i choklad och egen jordgubbs-rabarbermarmelad i.



Farfars goda bullar!


Regn!

Till fikat fick vi alla plats i pergolan iaf.


Wille

Galonbyxor på och regnvädret blir rolig lek.

Lukas fick Willes traktor!


Tack Wille!

Fikat åts i tre skift så det var faktiskt inte så hemskt mycket kvar.

Söta Alfred


Här tänkte vi ha finmiddag på kvällen. Men regnet kom tillbaks och vi flyttade inomhus. Det gick bra ändå.
Här någonstans började jag flytta ut maten till buffetbordet. Sen började det regna och i allt flyttande och förberedande glömde jag ta fler kort. Men tack alla som kom och även för de underbara presenterna!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar